Cinema mut amb música en directe
Berlín, simfonia d'una ciutat (Berlin, Symphonie Einer Grobstadt, 1927) de Walter Ruttmann.
Anna Francesch (veu) i Max Villavecchia (piano) presenten una sessió de cinema mut on proposen un acompanyament musical creat a mida per a la pel·lícula Berlín, simfonia d'una ciutat Berlin, de Walter Ruttmann. El títol ha estat curosament escollit per a poder representar a grans trets l’estil del cinema expressionista de la dècada de 1920.Es tracta d’un repertori pensat per a la pel·lícula, amb improvisació, música d’autors de l’època i grans estàndards. Es proposa sortir de la banda sonora habitual amb piano afegint la veu com a instrument capaç de crear leitmotiv, fragments parlats i improvisacions.
ANNA FRANSECH, MAX VILLAVECCHIA DUO
ANA FRANCESCH, veu
Nascuda a Tarragona, de ben petita es va introduir en el món de la música de mà de la seva mare. Des d'aleshores i fins a que entra al conservatori combina l'estudi del piano amb el de la dansa. El 2006 va entrar a l'Escola Superior de Música de catalunya (ESMUC) on ha estudiat amb Rafael Salinas o el desaparegut catedràtic del conservatori RimskiKorsakov de Sant Petersburg Leonid Sintsev.
L’últim any al conservatori es va començar a formar com a cantant. Des d’aleshores ha rebut classes d'Ana Luisa Chova, Enedina Lloris, Mireia Pintó, Assumpta Mateu i Pilar Moral, que ha estat la seva professora princial. A Sant Petersburg va tenir l’oportunitat de treballar amb Nadiejda Eysmont i Tamara Novichenko. Ha rebut consells i ha assistit a classes magistrals de Barry Douglas, Hartmut Höll, Joaquín Achúcarro, Wolfram Rieger, Vladislav Bronewetzky, Josep Maria Colom, Elisabeth Leonskaya, Christian Zacharias, Nina Seriogyna i Oleg Malov entre d’altres.
En l’apartat de musica de cambra ha rebut classes de Kennedy Moretti (trio), Lourdes i Lluís PerezMolina (duo de pianos), Josep Surinyac (lied), Assumpta Mateu i Francisco Poyato (lied) i Albert Mora (duo amb flauta).
Des de que va entrar a l’ESMUC va començar el contacte amb el jazz i la música moderna que segueix fins
treballant sobretot amb Ana Finger, però també amb Carme Canela, Daniel Anglès i Viv Manning (musical
Ha actuat arreu d’Espanya, Russia i Estats Units a sales com: l’Auditori, sala del Casal Espriu, Casa-Museu Goldenweiser (Moscou), Romaca (Massachusetts, Estats Units), Auditori Pau Casals (Vendrell), Museu del Modernisme (Barcelona)i l’Auditori Municipal (Terrassa), entre d'altres.
MAX VILLAVECCHIA, piano
Ha estudiat el grau mig de piano, llenguatge i harmonia a l’Acadèmia Marshall de Barcelona amb Vicky Canut i Alfredo Armero. Actualment està estudiant Al Taller de Músics el grau superior de jazz amb Marco Mezquida, Joan Monné i Carlos Torijano. I també es forma en piano flamenc, llenguatge musical modern, conjunt modern i conjunt instrumental. De forma paral·lela segueix formant-se en piano clàssic amb Alfredo Aremero. Ha estat acceptat per a participar a la Summer Jazz Workshop al Berkeley College de Boston (Estats Units) i ha tingut la oportunitat de fer classes magistrals amb Danilo Pérez, Giovanni Hidalgo, Javier Colina, Narcís Bonet i Ignasi Terraza.
Ha tocat com a guitarrista i pianista en grups de diferents estils, com Clau de Funk, Mr. Soul, Soak, Proyecto Cumaci i Duo Roman Sanchez-Max Villavecchia, Pixie Dixie i Mas Villavechia Group.
També ha col?laborat musicant peces de dansa amb la ballarina i coreògrafa Béné Carrat i ha rebut el el premi del públic en el Concurs de Dansa Contemporània de l’Estruch de Sabadell, amb la peça Tatllin's Tower de Lara Vilar. Ha tocat arreu, entre d'altres, al Palau de la Música Catalana, el Teatre Barts i la sala Jambore de Barcelona.
Joventuts Musicals de Torroella de Montgrí
Convent dels Agustins. Apartat de correus 70
17257 Torroella de Montgrí (Girona)
Tel. +34 972 760 605